E aoga le tupe o le mutia fai?

Artificial1

O e nofo i luga o le pa pe a oʻo mai i le mutia faʻatusa ma le mea moni? Semanu e le avea oe ma tagata muamua. O le to'atele oi tatou e le o mautinoa o le mutia fa'atosina o le filifiliga sa'o lea mo a tatou fa'ato'aga.

O le fa'amaoni, e iai mea e lelei ma leaga i mea uma e lua. O se tasi o faʻamanuiaga autu o le mutia faʻapitoa o le faʻaitiitia o le taimi e faʻaalu ai le tausiga. Ae, e iai foʻi isi faʻamanuiaga i mutia faʻaofuofu atonu e te le o iloa. Se'i o tatou faamatala atu le lelei ma le le lelei o le mutia fai.

Tulaga lelei o mutia fai:

E faigofie ona tausia le mutia fai. E te le tau popole i le sau i le fale mai le galuega ma aveese le mutia. E le mana'omia fo'i le fa'a'a'a o le mutia. O le taimi lena e te alu ai i totonu o le tioata ma se salu poʻo se isi mea faigaluega faʻatoʻaga maʻai ma fai ni pu laiti i lau mutia. O le faia o lea mea e mafai ai e le mutia ona "manava" ma tupu lelei.

E leai se vai e manaʻomia. E pei ona tatou iloa uma, ua avea le vai ma oloa taua. E tasi le mea e mautinoa, o pili vai o loʻo alu i luga i taimi uma E le pei o le mutia moni e le manaʻomia le faʻafefeteina. Atonu e tatau ona e fa'amama i lalo i nisi taimi, ae e seasea. O le auala sili e fa'amama ai le mutia fa'amama o le tu'uina atu lea o se pulumu lelei fa'atasi i le vaiaso.

E le manaʻomia ni vailaʻau faʻaleagaina. E te le mana'omia le fafagaina o lau mutia fa'afugaga i fetilaisa e ono afaina ai le si'osi'omaga. E le gata e mafai e fetilaisa ona faaleagaina le siosiomaga faalenatura. E mafai ona mafua ai allergies e aofia ai le sela.

E leai ni poleni o le mutia. Afai e te maua ile fiva vaomago o le ae iloa le leaga ole poleni o le mutia ile taumafanafana. O le isi lena mea e le tatau ona e popole i ai pe a oʻo mai i mutia faufau. E taua foi le ta'ua o le mutia faufau e leai ni fatu mutia. O nei mea e faigofie ona pipii i isu o fagafao ma tulaueleele ai oe i pili o le vet. O fatu mutia e matautia foi i tamaiti laiti.

Faia se malae taalo saogalemu. Talu ai e leai ni vailaʻau i totonu o le mutia faʻapitoa, e mafai e tamaiti ona taʻalo saogalemu i luga o mutia faʻaoga. O le mea e sili ona lelei, o mutia fa'afugaga e tumau e leai se bug-o lona uiga e te le tau popole i u iniseti. E mafai ona e filifili mai i lalo eseese e saogalemu ai lau mutia mo tagata talavou o le aiga e le mautu o latou vae.

E sili atu le umi o le mutia fai. E le pei o le mutia masani, o le ae le iʻu i ni paʻu leaga mataga e te popole ai. O lau mutia fagogo o le a tumau pea ona foliga lelei mo le tele o tausaga a sau. Ioe, o lau uo mamae vae fa e le mafai ona eli pu i lau mutia faufau.

Lelei lelei mo tupe. A'o umi se taimi e ola ai le mutia fa'afuafua, e te le tau popole e sui lau mutia i le lua tausaga pe sili atu. Aua ne'i galo, o lo'o e sefe fo'i pili tau tausiga.

Le lelei ole mutia fa'afua:

E mafai ona vevela. E tasi le mea e te mana'o e manatua, e mafai ona vevela le mutia. Ae e te le'i fa'apipi'i lau fa'apipi'i, fa'atalanoa le 'ese'ese o lalo ma lau fa'atau. E tatau fo'i ona e fa'amautinoa pe a e paekiu, 'aua ne'i tu'uina malala vevela ile mutia ona e mafai ona liusuavai. Ae ui i lea, o le toʻatele o tatou ua faʻapipiʻiina nofoaga faʻapitoa mo kuka i fafo.

E manogi le mutia fai? E pei lava o luga ole mutia masani, e mafai ona fa'atupu le manogi. O nisi pito i lalo e pipii i manogi. O le a ta'u atu e lau fa'atau oloa le tausiga o lau mutia ma 'alofia so'o se fa'afitauli.

Ae fa'afefea le fa'aputuina o toxins? I aso ua tuanaʻi, sa tele atugaluga e uiga i le faʻatupuina o mea oona. Ae ui i lea, o loʻo i ai nei le tele o mea fou o loʻo avanoa ma o le aʻafiaga o toxins ua faʻaalia e laʻititi lava.

E maua nisi fa'amatalaga. Pau lava le mea e tatau ona e faia o le valaau mai ia i matou. E tasi le mea e mautinoa, e mafai ona faʻasaoina oe i le taimi ma tupe. I luga o lena mea, e foliga lelei i taimi uma. Atonu o se tasi lena o mafuaaga autu e teu ai tupe a le au fai togalaau i mutia faufau.


Taimi meli: Nov-24-2021