Tulaga lelei o se Malae Ta'aloga Ta'aloga

Fields

Mo se taimi umi i le taimi nei, o le gaʻo faʻapitoa ua avea ma filifiliga numera tasi pe a oʻo mai i faʻapipiʻi taʻaloga faʻapolofesa. E te mauaina i so'o se mea mai malae lakapi i malae ta'aloga o le Olimipeka. E le gata o le fa'ailoga fa'afoliga o se filifiliga lelei mo ta'aloga afeleti. Ose filifiliga lelei fo'i mo malae ta'aloga a le a'oga ma isi nofoaga autu o gaioiga.

Se Mata'u Uma

O se tasi o faʻamanuiaga pito i luga o le gaʻo faʻaofuofu o le maua ai lea o le tau uma. E le toe tatau ona e popole e uiga i ni palapala palapala po'o le pito i luga o le mutia ua masaesae. E mafai ona umi se taimi e toe ola ai fatu o le mutia pe toe ave fo'i le vao.

O se mea lena e le tatau ona e popole i ai pe a oʻo i le faʻaogaina o mea.

Malosi ma Faasaoina Tupe

Talu ai e tele taimi e sili atu le umi o le gaʻo faʻapitoa nai lo le mutia masani, e te le tau popole pe a maeʻa i le tulaga tutusa.

Afai ua masaesae se fasi mutia, pau lava le mea e tatau ona e faia o le sui lea. E mafai ona faia lena mea i ni nai itula. E leai se mana'oga e taofi le isi ta'aloga e fa'atino. O le taofi o se ta'aloga mai le faia e masani lava o lona uiga o le leiloa o tupe maua. O se mea lena e le tatau ona e popole i ai pe a oʻo mai i le gaʻo faʻaoga.

O le gaoa gaoa o lona uiga e itiiti le tausiga. E mafai ona e fa'afaigaluegaina ni nai tagata faigaluega e va'aia lou fale pe'ā uma ona e fa'apipi'i le gaogao. Le toe tipiina le mutia i le maualuga atoatoa i aso uma e lua. Ma, ioe, e le toe fa'asusu i le tau vevela.

O le fa'asaoina o tupe i pili o le vai ose tasi lea o mafua'aga autu e filifili ai fale fa'afiafia ma fale ta'aloga mo le gaoa fa'a.

Sauniuniga Laiti Manaomia

E ui lava o loʻo iai pea nisi o sauniuniga e manaʻomia aʻo leʻi faia se mea e tupu, e laʻititi pe a faʻatusatusa i fanua e iai le vao masani.

E tatau ona e savali i le vao ina ia mautinoa e mama ma atonu e salu vave. O mea e pei o laulaau o le a pa'u pea i luga. O le tele o ta'aloga e mana'omia ai le fa'amama atoatoa o le malae mai so'o se otaota. Ae ui i lea, e masani lava o le tele lea o sauniuniga e manaʻomia.

E taua tele le asiasia o le vao mo le faaleagaina pe a uma se mea na tupu. Ia mautinoa o so'o se vaega ua fa'aleagaina e faigofie lava ona sui.

O le isi faʻamanuiaga o le gaʻo faʻapitoa e le manaʻomia ai le taimi e toe faʻaleleia ai. E te le tau popole fo'i e uiga i fugala'au e ono fa'atupu ai fa'ama'i ma fa'aleagaina ai le si'osi'omaga fa'anatura.

E le mana'omia ona tupu a'e le ga'o gaoa

O se tasi o faʻafitauli sili ona tele i le natura masani o le manaʻomia lea o le tuputupu aʻe. E le afaina pe na e faʻatonuina le turf poʻo le totoina o fatu. E te mana'omia pea ia mautinoa e te fa'ataga mo se taimi fa'apitoa mo le mutia e ola pe fa'anofo i totonu.

Ua sauni le ga'o gaoa e alu loa. O lo'o maua se filifiliga o fa'alalolalo eseese. E tatau ona e fa'atalanoa au filifiliga ma lau fa'atau oloa.

Ua e sauni e su'e nisi fa'amatalaga e uiga i le gaoa fa'afugaga? A e sauni, pau lava le mea e tatau ona e faia o le telefoni mai ia i matou pe lafo mai se imeli. O la matou 'au faauo o le a fesoasoani ia te oe i mea uma e te manaʻomia mo lau faʻapipiʻi fou faʻapipiʻi.


Taimi meli: Nov-11-2021